nedjelja, 21. siječnja 2018.

Jelena Putnik pobjednica Života na vagi zbog humanosti koju je juče pokazala zaslužuje ne jedan već 100 lajkova… Malo ko je spraman ovo da uradi… BRAVO JELENA!!!

Posted by arko on 15:41 | No comments

Jelena Putnik je kroz učestvovanje u reality show-u Život na vagi pokazala da posjeduje mnogo vrlina, hrabrost, istrajnost, iskrenost, saosjećajnost… jednostavno Jelena je pokazala da ima veliko srce i da je uvijek spremna da izađe u sustret drugima, da je uvijek spremna da pomogne drugima. Zbog svega toga Jelena stekla veliki broj fanova, ljudi koji je prosto obožavaju i koji prate svaki njen korak, ljudi koji se raduju svakom njenom novom uspjehu.



Ko je Jelena Putnik pokazuje i jučerašnji događaj gdje je pokazala nevjerovatnu humanost.
Status koji je objavila na svojoj oficijalnoj stranici, a kojim je detaljno opisala cijeli događaj prenosimo u cjelosti…



“Ovo dijete me danas toliko toga naucilo. Sjedila sam na kavici sa prijateljicom i ugledala mrsavo stvorenje koje trazi hranu. Skroman, odmah je prihvatio da mu kupim nesto za pojesti. Sam je birao sto zeli. Nakon toga nisam ga imala srca pustiti pa sam mu predlozila da kupimo nesto robice i obucu. S veseljem i malo nelagode je prihvatio jer mu kaze treba za skolu. Puno uci jer zeli sto prije raditi da ne mora vise prositi. Moje je srce ko kuca pa eto ako ikako mogu iskoristiti to sto me dosta Vas prati, ucinite dobro djelo. Nahranite nekoga ako je gladan. Vjerujte, nema ljepseg osjecaja nego kada usrecite iskreno nekoga. Njegovo :”jako sam sretan” vrijedi vise od icega sto sam cula u zadnje vrijeme! Hvala ti Sandro sto si me podsjetio na vrijednosti! #samoljubav”
napisala je Jelena uz fotografije koje možete pogledati ispod.

Na kraju, malo ko je spreman ovako nešto da učini… slažete li se???

0 komentari:

Objavi komentar