petak, 26. siječnja 2018.

Lepa Brena u suzama: Evo zbog čega se u životu kaje i šta je proganja!

Posted by arko on 12:39 | No comments

Mnogi vjeruju da popularni pjevači žive u izobilju i da nemaju nikakve probleme, međutim, istina je drugačija.
Čak i velike zvijezde poput Lepe Brene pamte teške trenutke u životu. Kako je sama ispričala, uprkos tome što je u svom poslu broj jedan, ima uspješan brak i zdravu djecu, Breni je mnogo teško što njeni roditelji nisu više živi.
Da sve bude gore grize je savjest što nije stigla da se oprosti od oca kada je bio na samrti i kako priznaje sebi to nikada neće oprostiti, piše Star.
– Kad god je bilo teško mojim roditeljima, ja sam to osjećala. Najtužniji trenuci u životu su mi bili kada je umro moj kum Raka Đokić, kada se raspala moja domovina i kada mi je umro tata.
Grize me savjest što nisam stigla sve da mu kažem, nisam stigla da se oprostim od njega, to me proganja. Dok je moj otac bio živ trudila sam se da ne postoji ta želja koju ne mogu da mu ispunim. Ranije kad god sam bila na putu osjećala sam ako nešto nije uredu. U tim situacijama bi odmah sjela u auto i otišla kod njih i uglavnom sam zaticala neki zdravstveni problem pa smo ga rješavali.



Ali, eto, nisam stigla kada je tata umro. Još jedan od najtužnijih dana mi je bio kada je moja majka preminula, ali sam se trudila da budem stalno s njom i uz nju, ispričala je Brena kroz suze i dodala:
– Ja sam neko ko svima hoće da udovolji i vodim o tome računa, ali imam i ja mog čarobnog vilenjaka, moj suprug Boba je bio zadužen za hedonistički život koji živimo. I on je taj koji ispunjava sve moje želje. Uz njega i moju djecu sam sve lakše podnijela, ispričala je Brena.
Lepa Brena otvorila dušu i otkrila zbog čega je razmišljala da ODUSTANE OD PJEVANJA
Poznata pjevačica, koja je ostvarila nezapamćene uspjehe na prostoru čitavog Balkana, progovorila je o razlozima zbog kojih je razmišljala da batali muzičku karijeru, a na radost njenih mnogobrojnih fanova, do toga ipak nije došlo.
Lepa Brena (57) navela je za Hello da je mislila da neće pjevati u šestoj deceniji života, te da će se mnogo ranije penzionisati, jer neće imati šta da da publici.



– Još imam ideje, iako sam nekada mislila da u ovim godinama neću pjevati – započela je Brena, pa dodala:
– Ne znam šta bih radila da ne radim, naučila sam da budem zaposlena. Svi moji prijatelji su poslovni i porodični ljudi, ali i svjetski putnici. Ne vidim da je posao muzičara drugačiji od ostalih profesija ili da je ograničen godinama. Sada, zapravo, imam čistu motivaciju za rad. Radujem se svetskoj turneji na koju sam krenula, snimaćemo je i napraviti još jedan dokumentarni film.
Ovih dana biće sniman dokumentarni film koji će se baviti životom i karijerom Lepe Brene, a pjevačica je u jednoj emisiji otkrila detalje novog projetka.
“Ove godine radimo dokumentarni film “Ne daj da te kradu od mene”. Film će prikazati moju karijeru od 1982. do 1991. godine. Dokumentarac će otkriti i stvari koje se ne znaju o meni”, rekla je Lepa Brena, piše CdM.
Pjevačica je dodala da je godinama unazad imala niz ozbiljnih zdrastvenih problema, ali da se sada osjeća dobro.

0 komentari:

Objavi komentar