četvrtak, 25. siječnja 2018.

MALI LALA HOĆE DA BUDE BOSANAC: Umrijećete od smijeha kada čujete zbog čega… (VIDEO)

Posted by arko on 14:36 | No comments

Lala Stevan postao je hit širom regiona kada se video našao na društvenim mrežama u kojem on plače želeći da postane Bosanac.
Dok se sprema da izađe napolje, Stevan se plačljivo žali roditeljima da ne želi da bude Lala i da nosi “seljačko odelo na priredbi, ali najviše smeha je izazvala njegova želja da postane Bosanac.


“Zbog čega ti plačeš”, pitala ga je mama.
“Ja ne volim lalinsko odelo i ja želim da budem Bosanac”, zaplakao se Stevan, a na pitanje kako da je on to Bosanac, dao je urnebesan odgovor.


“Zato što me nikad ne boli glava. A svaki put kada udarim glavom od zid ništa me ne boli. Kada udarim glavom u vrata, ništa me ne boli. Živim u Vojvodini, ali ja želim da sam Bosanac i ja sam Bosanac. Niko mi nije Bosanac, tata mi je Lala, ali ja želim da budem Bosanac”, bio je uporan Stevan.
Pogledajte video i podijelite s prijateljima:

Izvor: Kurir.rs

0 komentari:

Objavi komentar