četvrtak, 11. siječnja 2018.

MEDICINSKA SAM SESTRA...VRLO NELJUBAZNA DOK ME NE POČASTE...ŠTAĆEŠ TAKO JE...

Posted by arko on 14:01 | No comments

Medicinska sam sestra u jednoj bonici, VRLO NELJUBAZNA dok me ne POČASTE, a onda sam im kao rođeno dijete, tu smjenu.
Nije mi lako glumiti neljubaznu osobu, ali to je jedini način da im






izvučem koji euro, jer plata nas medicinara je zaista mizerna za ono što radimo, pogotovo kada uporedimo sa Njemačkom. Neki dan sam vidjela kako jednom starijem pacijentu sin ostavlja 100 eura, sve po 10 dok mu je bio u posjeti. Kada je zaspao, u noćnoj viziti sam mu ispod jastuka izvukla
80 eura i uzela za sebe, jer mi je baš toliko trebalo za parfem koji već danima nemam.






Nisam toliko pokvarena, ostavila sam mu 20 eura, i to mu je previše, a ionako bi sve podijelio medicinkim sestrama. Dijasporci, imaju oni evrića

0 komentari:

Objavi komentar