nedjelja, 28. siječnja 2018.

MOJA SUPRUGA JE SEKRETARICA, VRLO CIJENJENA RADNICA JEDNE FIRME. MNOGI JE SMATRAJU DRUGIM DIREKTOROM

Posted by arko on 14:28 | No comments
Rezultat slika za MOJA SUPRUGA JE IAKO SAMO SEKRETARICA, VRLO CIJENJENA RADNICA JEDNE FIRME. MNOGI JE SMATRAJ
Moja supruga je iako samo sekretarica, vrlo cijenjena radnica jedne firme. Mnogi je smatraju drugim direktorom, jer mnoge poslove kada njega nema ona obavlja. Prije par noći imala je proslavu u firmi i mnogo joj je bilo krivo jer su samo uposlenici bili pozvani, a ne i njihovi bračni drugovi,



te da će zbog toga morati da prespava u tom hotelu, jer planira da malo popije, a ne želi da se po noći vucara sa direktorima i šefovima, da ko šta nepomisli. Ostao sam sa našim sinčićom i nekada oko 2 posle pola noći sam se probudi, jednostavno neka sreća u meni mi nije dala da spavam.



Teško je u današnje vrijeme imati tako vrijednu ženu, ženu koja zarađuje dobru platu, a u isto vrijeme poštenu i časnu ženu. Baš sam imao sreće u životu, baš sam ponosan.

0 komentari:

Objavi komentar