petak, 12. siječnja 2018.

SAMO 1 DAN NAKON ŠTO SMO POČELI DA ŽIVIMO ZAJEDNO, NAPUSTIO ME BEZ IZGOVORA...

Posted by arko on 13:50 | No comments

Nakon 3 godina što smo bili u vezi, samo jedan dan nakon što smo počeli zajedno da živimo raskinuo je sa mnom. Mislila sam da ću umrijeti od muke i stida. Dan prije sam mu dala moju nevinost, osjećala sam se da me iskoristio iako…






5 godina smo bili skupa i ništa nije ukazivalo na tako nešto. Njegovo objašnjenje zbog čega me ostavlja nakon svega, zbog čega raskida sa mnom je moj pas Arči. Arči je argentinska doga i 6 godina je moja najveća sreća. Od prvog dana je iako je izuzetno veliki pas živio sa mnom u sobi, spavao sa mnom u krevetu i prosto Arči je dio mene što se mome vjereniku nije dopalo.






Moj vjerenik je bio izričit ili on ili da Arčija damo u azil za pse. Kako sam i rekla moj pas je dio mene i svjesna sam da će prije ili kasnije da me zauvijek napusti, svjesna sam da će moj život vrlo brzo željela ja to ili ne morati da se nastavi bez Arčija, ali ne mogu ga odbaciti i ostaviti u azilu, jednostavno životinja nije ništa kriva.

0 komentari:

Objavi komentar